Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/virohr/public_html/cms/fe_include/config/database.inc.php on line 24

Deprecated: Function mysql_numrows() is deprecated in /home/virohr/public_html/cms/fe_include/config/database.inc.php on line 152

Deprecated: Function mysql_numrows() is deprecated in /home/virohr/public_html/cms/fe_include/config/database.inc.php on line 152
Sajam pakiranja Modernpack Zagreb 2013 | Štand VIRO Zagreb
Početna | O nama | Kontakt

: MODERNPACK 2013

MODERNPACK 2013

16.02.2013

I ove godine nastupamo na specijaliziranom sajmu ambalaže i pakiranja MODERNPACK na Zagrebačkom velesajmu od 22.05. do 25.05.2013.

Posjetite nas i podignite svoje znanje o pakiranju na jednu novu razinu

O SAJMU:

Specijalizirani sajam ambalaže i pakiranja Modernpak od svoga utemeljenja (najprije u jednogodišnjem a zatim u dvogodišnjem ritmu), do danas održan je 27 puta.

Namijenjen susretu proizvođača i potrošača - korisnika ambalaže, Modernpak okuplja struku s misijom razmjene znanja i iskustva stečenih na području proizvodnje i primjene ambalaže te distribucije roba, istovremeno prezentirajući najnovije trendove i inovacije u tehnologiji pakiranja kao i suvremena rješenja za ekološki prihvatljivu ambalažu.

Još davne godine 1973. James Pilditch napisao je knjigu čiji je naslov postao sinonim za drugačiji pogled na ambalažu: "Tihi prodavač". 

Ambalaža, kaže Pilditch, kreativan je prodavač: upotrebljava se kako bi budila snove…emocije, a prodavala stvarnost.

Danas, 40 godina kasnije od ambalaže se traži mnogo više. Ona predstavlja ključni i najjači dio cjelovite prodaje proizvoda.

Dakle, ambalaža je medij često presudan prilikom odluke o kupnji proizvoda. Ambalaža stoga potiče tržišnu utakmicu proizvođača za privlačenjem krajnjeg korisnika.

Proizvodnja svih vrsta ambalaža (izuzev metalne) u zemlji bilježi rast proteklih 5 godina u skladu s povećanjem industrijske proizvodnje.

Proizvođači iz područja ambalaže i pakiranja ostvaruju dobre poslovne rezultate, izvozno su orijentirani i sve što proizvedu uspiju prodati.

Ambalaža je ujedno i jedan od najvažnijih čimbenika u plasmanu proizvoda.

Svima je poznato da "ambalaža prodaje proizvod".

Bez kvalitetne ambalaže kao nezaobilaznog dijela proizvoda, nemoguće je pretpostaviti konkurentnu poziciju na tržištu.

Povratak