MODERNPACK 2013
16.02.2013I ove godine nastupamo na specijaliziranom sajmu ambalaže i pakiranja MODERNPACK na Zagrebačkom velesajmu od 22.05. do 25.05.2013.
Posjetite nas i podignite svoje znanje o pakiranju na jednu novu razinu
O SAJMU:
Specijalizirani sajam ambalaže i pakiranja Modernpak od svoga utemeljenja (najprije u jednogodišnjem a zatim u dvogodišnjem ritmu), do danas održan je 27 puta.
Namijenjen susretu proizvođača i potrošača - korisnika ambalaže, Modernpak okuplja struku s misijom razmjene znanja i iskustva stečenih na području proizvodnje i primjene ambalaže te distribucije roba, istovremeno prezentirajući najnovije trendove i inovacije u tehnologiji pakiranja kao i suvremena rješenja za ekološki prihvatljivu ambalažu.
Još davne godine 1973. James Pilditch napisao je knjigu čiji je naslov postao sinonim za drugačiji pogled na ambalažu: "Tihi prodavač".
Ambalaža, kaže Pilditch, kreativan je prodavač: upotrebljava se kako bi budila snove…emocije, a prodavala stvarnost.
Danas, 40 godina kasnije od ambalaže se traži mnogo više. Ona predstavlja ključni i najjači dio cjelovite prodaje proizvoda.
Dakle, ambalaža je medij često presudan prilikom odluke o kupnji proizvoda. Ambalaža stoga potiče tržišnu utakmicu proizvođača za privlačenjem krajnjeg korisnika.
Proizvodnja svih vrsta ambalaža (izuzev metalne) u zemlji bilježi rast proteklih 5 godina u skladu s povećanjem industrijske proizvodnje.
Proizvođači iz područja ambalaže i pakiranja ostvaruju dobre poslovne rezultate, izvozno su orijentirani i sve što proizvedu uspiju prodati.
Ambalaža je ujedno i jedan od najvažnijih čimbenika u plasmanu proizvoda.
Svima je poznato da "ambalaža prodaje proizvod".
Bez kvalitetne ambalaže kao nezaobilaznog dijela proizvoda, nemoguće je pretpostaviti konkurentnu poziciju na tržištu.